Elektronska obvestila
Prijavite se na elektronska obvestila in bodite obveščeni o novostih.
Novice
POGOSTA VPRAŠANJA
Do kdaj lahko oddam naročilo? Kdaj lahko pričakujem dostavo?Naročila lahko oddajate preko spleta, 7 dni v tednu, 24 ur/dan! Dostava je v roku 2. do 3....
Kje nas najdete
Cesta Hermana Debelaka 7, HrastnikTAKOŠIVA Design, Kristina Sekelj s.p.
Garancija
Vsi podatki o garanciji o vaših izdelkih.
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 73/03). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.
V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva:
- brezplačno odpravo napake
- če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek
Na kaj mora biti pozoren prodajalec pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije in stvarne napake s strani potrošnika
- prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih ( potrebno je pisno obvestilo s strani potrošnika), če imate le ustno obvestilo, bo le to potrošnik zelo težko dokazoval
- v obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako
- prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako
- potrošnik vam mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja
- prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni – tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije
Dokler ne poteče rok 8 dni od pisnega uveljavljanja zahtevka s strani potrošnika, ni kršitve, zato tudi potrošnik ne more uveljavljati pravic preko TIRS ali sodišča.